26 Eylül 2010 Pazar

yeni birseyler oluyor


geçende durup dururken fark ettim, son bir yıldır yaptığım bir dolu şeyi, ondan önceki yıllarda yapmadığımı. Eveligün anneme doğru yanaşırken, elimde bir bardak soğuk süt; "30'umda süt içmeye başladım ben de ha..." deyiverdim. Üst üste satın aldığım bir kaç topuklu ayakkabı da gözümün önünden tıkır tıkır geçince, evet itiraf ediyorum; "Noluo lannn!" durumu oldu. Önceki gün de takside giderken bir baktım bir liste yapmışım, Yıldız-Metrobus arasındaki mini yolda. 30'la gelenler oldu listenin adı. Ama bir dakika, bunun 30'a girdim, amanin da yaslaniyorum kırışıyorum mızırdanması olmadığını kalıncana fosforlayayım ki yanlış anlaşılmalar olmasın. İşte son bir yılın / bir buçuk da olabilir 'yenilik' bilançosu:

* Yıllardır istediğim fotoğraf derslerini aldım
* Ne hikmetse tırnaklarımla boğuşmaktan bıkıp manikür - pedikür yaptırmaya başladım
* Düzenli spora (evet bir ara yine vardı aslında ama...) - yüzmeye- başladım
* Topuklu ayakkabı satın almaya başladım, ömrümün en yüksek topuklu ayakkabısını geçtiğimiz ay aldım ve işe bile giydim...
* Bir süredir her gece süt içiyorum
* İlk defa bu sene ciddi ciddi ehliyet alma planları yapmaya başladım, ilk kez ciddi ciddi araba almayı hayal eder oldum.
* Yemek yapmaya, tarif toplamaya daha bir meraklı oldum. Canım sürekli yemek pişirmek istiyor.
* eeeehmm e tabii tum bunlar olurken nişan yuzugu tasimaya da baslamis olmam var.
Sanki daha bile coktu ama bunlar cikti simdilik. oh oh suyundan da...

1 yorum:

  1. Ne güzel.. Yenilenmek, değişmek.. Haz versin hepsi, süredursun..

    YanıtlaSil